Tulipsgreen - Biologische tulpenbollen -slider3
Biologische tulpenbollen van Tulipsgreen

100% biologisch, ruime keuze en persoonlijk contact

Klantenservice Tulipsgreen

Biologische tulpenbollen rechtstreeks van de kweker.

Wij kweken al onze biologische tulpenbollen zelf en doen dat met veel zorg, passie en aandacht voor het milieu. Wij staan garant voor kwaliteit en het biologische keurmerk. Je ontvangt van ons bolmaat 10-11, waar je in het voorjaar mooie en goed ontwikkelde bloemen van kunt verwachten. We hebben verschillende soorten beschikbaar, zoals enkele en dubbele, maar ook een parkiet, leliebloemige en een gefranjerde tulp.

Heb je vragen over onze diensten? Misschien kun je je vraag hieronder terug vinden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op, via de mail of het contactformulier hier onder de veelgestelde vragen. We helpen graag en proberen om binnen 1 werkdag antwoord te geven.

Voor dringende vragen kun je ons ook een Whatsapp bericht sturen. Wij werken overdag op de kwekerij en zijn niet altijd goed telefonisch bereikbaar.


 

Veel gestelde vragen

--> Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?

Voor vragen over je bestelling, het bestelproces, verzending of afhalen, vragen we je om ons bij voorkeur een email te sturen. We proberen binnen 1 werkdag antwoord te geven. 
Email: info@tulipsgreen.nl


Voor dringende vragen kun je bellen met +31 6 188 14 230. Je kunt ons ook een Whatsapp bericht sturen!
Wij werken overdag op de kwekerij en zijn niet altijd goed telefonisch bereikbaar.



--> Biologisch: wat betekent dat precies voor de tulpenbollen van Tulipsgreen?

Onze tulpenbollen worden biologisch geteeld. Dit betekent onder andere dat wij geen gebruik maken van kunstmatige meststoffen en chemische bestrijdingsmiddelen en dat wij onze tulpenbollen op biologisch gecertificeerde akkers telen. Omdat wij biologisch zijn, mogen we het Europese BIO-keurmerk voeren. De regels om in aanmerking te komen voor dit keurmerk zijn streng. Ons teelt- en verwerkingsproces wordt regelmatig en nauwlettend gecontroleerd door het onafhankelijke instituut ‘Skal Biocontrole’. Als je tulpenbollen van Tulipsgreen koopt, ben je zeker van 100% biologisch product.



--> Hoe kan ik biologische tulpenbollen online bestellen?

Het is heel eenvoudig om bij Tulipsgreen tulpenbollen online te bestellen. Je kunt onze tulpenboxen via deze webshop bestellen. Wij leveren deze boxen per post bij jou aan huis zodra het tijd is om de tulpenbollen te planten. We bewaren de tulpenbollen zo lang mogelijk bij ons in de schuur in een geconditioneerde cel, om de kwaliteit van de bollen optimaal te kunnen waarborgen. We streven ernaar om in week 39 (27 sept – 1 okt) alle pre-orders uit te leveren. Na 1 oktober versturen we wekelijks op donderdag webshop bestellingen.



--> Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Tot dat het tijd is om de tulpenbollen te planten, bewaren we de tulpenbollen bij ons in de schuur in een geconditioneerde cel, om de kwaliteit van de bollen optimaal te kunnen waarborgen. We streven ernaar om in week 39 (26 sept – 2 okt) alle pre-orders uit te leveren. Na 2 oktober versturen we wekelijks op donderdag de webshop bestellingen.



--> Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen en hier worden extra kosten voor berekend.

De kosten zijn € 7,25 voor Nederland en € 9,- voor België.

Wanneer je jouw order bij ons wilt afhalen dan dat ook. Dit kun je aangeven tijdens het bestelproces. Wij zorgen ervoor dat je bestelling klaar staat en dat je niet hoeft te wachten.



--> Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

De prijzen in de webshop zijn vermeld inclusief 9% BTW en exclusief verzendkosten.


--> Hoe moet ik mijn bestelling betalen?

Wanneer je jouw order thuis wilt laten bezorgen dan betaal je direct via Ideal of creditcard.



--> Ik heb een klacht, hoe werkt de garantie?

Voor alle producten die je bij Tulipsgreen koopt, geldt een wettelijke garantie. De tulpenbollen die wij je toesturen moeten van goede kwaliteit zijn en met de juiste verzorging moet er een goede bloem uit de bol groeien. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, staat Tulipsgreen hier uiteraard garant voor en proberen we, samen met jou, zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden. Vanwege beschikbaarheid van biologische tulpen en teeltseizoenen kan vervanging mogelijk pas in het volgende oogstseizoen plaatsvinden.

Wanneer je een klacht hebt over de kwaliteit van de tulpenbollen of over de bloei van de tulpen, dan ontvangen we graag uitleg over de klacht en foto’s per mail.

Wil je ons dan het volgende sturen?

1. Een toelichting op jouw klacht, wat is er precies niet goed gegaan;
2. Een foto van de tulpenbollen;
3. Een foto van de plek waar je ze geplant hebt;
4. Een foto van de plant en de bloem.

Zodra wij de klacht met bijbehorende foto’s hebben ontvangen, lossen we de klacht zo spoedig mogelijk met je op.



--> Wanneer is er geen garantie mogelijk?

Wij kunnen helaas geen garantie geven op vorstschade, schade als gevolg van onjuiste bewaring en verzorging, schade door vreterij van insecten, slakken, muizen, ratten, mollen e.d.



-->Hoe kan ik de tulpenbollen gebruiken?

Wij verkopen onze tulpenbollen uitsluitend voor decoratieve doeleinden. Consumptie is ten alle tijden voor eigen risico.



--> Ik heb schade, defect of manco tijdens de verzending

Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door Tulipsgreen. Als je je bestelling in ontvangst hebt genomen, vragen wij je de producten goed te inspecteren. De inspectie kan plaats vinden nadat je bij de vervoerder een handtekening hebt gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestig je alleen het aantal pakketten dat je in ontvangst neemt. Wanneer de vervoerder de werkzaamheden hervat, kun je de inspectie uitvoeren. Het kan natuurlijk voorkomen dat je ergens niet niet tevreden over bent.

Wanneer je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen, vragen wij je de bollen goed te inspecteren. Ook als je de bollen niet direct plant, is het belangrijk dat je ons binnen 3 werkdagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.

Wanneer je schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag informatie via email

Wil je ons dan het volgende sturen?

  1. Een foto van de gehele pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
  2. Een foto van het verzendlabel;
  3. Een foto van de concrete schade aan het product;
  4. Begeleidend schrijven over de aard van de schade, het defect of het manco.

Zodra wij bovenstaande informatie hebben ontvangen, doen wij er alles aan om de klacht zo spoedig mogelijk met jou op te lossen.



--> Hoe werkt retourneren?

Wanneer je wilt afzien van de bestelling, kun je deze aan ons retourneren. Het is wel belangrijk dat je dit binnen 14 dagen doet, en dat de verpakking onaangebroken en onbeschadigd is.

Je kunt zelf de bestelling retourneren via de post. Zorg er dan wel voor dat je je gegevens als afzender duidelijk kenbaar maakt in het pakket. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer je pakket door ons is ontvangen, wordt het betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.

Het retouradres is: Tulipsgreen, Enserweg 28, 8307 PM Ens, The Netherlands



--> Ik heb interesse in grote aantallen biologische tulpenbollen

Ben je broeier, groothandelaar of intermediair en op zoek naar grotere hoeveelheden biologische tulpenbollen? We komen graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken. 

NEEM CONTACT MET ONS OP


 

Staat jouw vraag er niet bij?

Vul dan het contactformulier in. Wij proberen binnen 1 werkdag antwoord te geven.

Winkelwagen
Toegevoegd aan de winkelwagen
We hebben nog geen zoekresultaten gevonden.
Categorieën
Producten